رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

دختر پاییزی ما

عشق همیشگی من

1393/5/13 16:13
نویسنده : مامان
290 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم

من و شما  که تا حالا 7 ماه و نیمه هستی کلی خاطرات خوب و شیرین با هم داریم. دنیای ما پر از عشق و خنده و بازیه.... و فکر می کنم به خاطر همینه که به من خیلی وابسته هستی، برخاف تصور بقیه که فکر می کنن من اذیت میشم من عاشق این وابستگی هستم چون فکر می کنم وظیفه مادریمو خوب انجام دادم و عشق ما دو طرفس..نمی تونم منکر وقتایی بشم که بهونه می گیری و مامانی رو اذیت می کنی، بعضی وقتا هست که من واقعا از دستت عصبی میشم  عصبانیعصبانیولی بدون این لحظات در برابر ساعاتی که عاشقانه با هم بازی می کنیم خیلی خیلی کوتاهه

عشق همیشگی من با تمام بهونه گیریات و غر غر کردنات خیلی خیلی دوست دارم، چون اینا همه جز فرایند رشد توئه، ایناست که باعث میشه من به شما بیشتر توجه کنم ، رستای من شما بهترین بچه ای هستی که خدا می تونست به ما بده........خدایا شکرت...بازم میگم ممنون که دختر ما شدی.

پسندها (1)

نظرات (1)

عمه فرگل
20 مرداد 93 15:22
تقدیم به مادر مهربون و دختر ناااااز