رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

دختر پاییزی ما

مامان بابا دوست دارم

1395/3/12 11:47
نویسنده : مامان
249 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

امروز که دارم برات این مطلب رو می نویسم 27 اسفند هست و شما 27 ماهه هستی، اگرچه با تو هر روز من پر از خاطرات قشنگه ولی اتفاق زیبای امروز، عدد 27 رو برام همیشه ماندگار کرد.

 عشق من  امروز برای من و بابایی خیلی روز قشنگی بود، حتی با فکر کردن به اون لحظه قشنگ هم دلم از خوشحالی به لرزه در میاره... امروز شما سر میز صبحونه  با اون صدای قشنگت گفتی "مامان بابا دوست دارم" ...الهی مامان فدای اون دوست داشتنت برم نفس من، ما که عاشقتیم...ممنون که با بودنت این همه قشنگی به زندگیمون دادی...

از حال و هوای این روزها بگم که همه درگیر اومدن سال نو هستن،اینجور که همه مردم در تکاپو هستن انگار قراره با تحویل شدن سال جدید زمان متوقف بشه، هرچی کاره نا تموم دارن رو میخوان تا قبل از سال تحویل تموم کنن...البته مامان هم از این قاعده مستثنی نیست، اونم من که شدیدا دقیقه نودی هستم برای همینه که  این روزها زیاد فرصت با شما بودن رو ندارم، قول میدم بعد از عید برای همه ساعتهات برنامه ریزی کنم قول میدم قول انگشتی...

پسندها (1)

نظرات (0)