رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

دختر پاییزی ما

رستا و خانواده

1393/5/13 16:33
نویسنده : مامان
297 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم 

این روزا هر کسی شما رو یه جور صدا می کنه و یه جور به شما ابراز محبت می کنه ولی بعضیا شما رو با یه اسم خاص صدا می کنن  مثلا:

بابا جان غلامرضا  میگه گلبرگ، دخترک

مامان جان مرضیه  میگه  گل دختر

عمه فرگل گاهی اوقات  میگه عروسک فرنگی بعضی وقتا هم ابراز محبتش خیلی عمیق میشه حرفای بد میزنه

عمه الهه میگه رستا جونی

خاله افسانه میگه جوجه طلایی

خاله نرگس میگه گلاب و گردالو

 

 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان مهیلا
13 مرداد 93 16:37
سلام عزیزم وبلاگ خیلی خوبی دارین دستتون درد نکنه خدا دخملی خوشگل رو واستون حفظ کنه خیلی نازه خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید و نظر بدین و اگه دوست داشتین میتونیم دوستای خوبی واسه هم باشیم منتظرم عزیزم فعلا بای
باباجون
14 مرداد 93 9:21
سلام عزیز باباجون ، مامان راست میگه تو دخترک گلبرگی من هستی البته قلبک من هم هستی اینو مامان یادش رفته بگه..
خاله نرگس
18 مرداد 93 16:56
عزیز دلم خیلی دوست دارم گلاب خاله
عمه فرگل
20 مرداد 93 15:15
سلام عروسک فرنگی مامانی منو لو داد خب چیکار کنم دست خودم نیست این حرفا از علاقه ی زیاده تازه به هرکسی هم که نمیگم مثلا میگم دراکولای من یا شانپانزه ی من