رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

دختر پاییزی ما

جان من است او

1397/1/31 23:59
نویسنده : مامان
444 بازدید
اشتراک گذاری

عشق جان من

امروز اولین روز اردیبهشت 97 است، سال نوت مبارک عزیز مادر

چهارسالگی دنیای متفاوتی از تو به من نشان داد، لجبازی و اعلام استقلال، تقلید از حرفها و کارهای بقیه و خیلی کارهای دیگه که قبلا نبود و مختص چهارسالگی هست. البته کلاس نابغه کوچک و هوشافزایی باعث شده خیلی از رفتارهای بد قبلیتو ترک کنی، الان خیلی راحتتر با بقیه برخورد می کنه، توی پارک بازی می کنی و از بقیه بچه ها نمی ترسی و جراتت بیشتر شده، در کل یه دختر پرانرژی ولی محتاط هستی، دنیا با تو هر روزش قشنگتر از دیروزه امیدوارم سال خوبی داشته باشی

عید امسال با عمه فریده و عمو بهنام و باباجون و مامان جون و عمه الهه و عمه غزل رفتیم تهران و شمال، متاسفانه در اولین روز سفر شما مریض شدی، شما که به ندرت مریض می شی ولی ما سعی کردیم هر طور شده بهت خوش بگذره 

جان و جهان من

قربونت برم اینجا شربت خواب آور خورده بودی اصلا حوصله نداشتی  خواب آلود

دریای همیشه جذاب یکم حالتتو بهتر کرد

هر روز من با تو عیده عزیزکم

 

پسندها (6)

نظرات (3)

مامانمامان
3 تیر 97 22:30
همیشه به شادی
مامان صدرامامان صدرا
3 تیر 97 23:54
محبت
عمه فروغعمه فروغ
12 تیر 97 11:47
چه خانم کوچولوی نازنینیمحبت