رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

دختر پاییزی ما

سردار زندگی ما

1397/4/12 0:39
نویسنده : مامان
240 بازدید
اشتراک گذاری


دخترم
چند وقتیه جام جهانی شروع شد، جام جهانی قبلی شما فقط شش ماه داشتی️، خداروشکر توی این جام جهانی هم تیم ملی فوتبال ایران حضور داشت و ما کلی شور و هیجان، برای بازیهای ایران داشتیم،شما هم شدیدا به فوتبال علاقه نشون میدی چندوقتی هم بود که من قول لباس ورزشی بهت داده بودم، صبح روز بازی ایران _پرتغال، نزدیکای ساعت یازده صبح که از خواب بیدار شدی، یاد لباس ورزشی افتادی و خیلی ازم خواهش کردی برات بخرم منم با خودم فکر کردم شاید این آخرین بازی ایران توی این جام جهانی باشه برای همین در یک حرکت انتحاری خیلی زود آماده شدیم و ساعت ۱۲ ظهر از خونه زدیم بیرون، از اونجایی که از خونه ما تا مرکز شهر تقریبا راه زیادی هست و ساعت یک هم همه مغازه ها تعطیل میشدن و عصر هم امکان رفتن به بازار برامون وجود نداشت از هر راهی که میشد استفاده کردیم تا زودتر به هدفمون برسیم، بالاخره خدا کمکون کرد و رسیدیم به مغازه لباس ورزشی و همون لباسی که دوست داشتی را برات خریدیم، خیلی حس خوبی بود وقتی دیدم شما از ته دل خوشحال شدی و اینقدر قدرشناسانه و از روی مهربونی کلی ازم تشکر کردی، بله همین چیزاست که مارو با هم رفیق شفیق کرده و هر کاری می کنیم که همدیگه رو خوشحال کنیم، متاسفانه ایران با وجود نتیجه یک یک با پرتقال از جام جهانی حذف شد ولی شما همیشه سردار زندگی من می مونی اونم با شماره بیست


در راه برگشت از بازار توی اتوبوس

پسندها (3)

نظرات (0)