رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

دختر پاییزی ما

تموم دنیا برای رستا

1393/4/29 16:51
نویسنده : مامان
232 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم ، من دوست دارم تموم دنیا برای شما باشه، وقتی از جلوی مغازه لباس فروشی و اسباب بازی فروشی و هر مغازه دیگه رد میشم فقط به یاد شما هستم، همیشه فکر می کنم که دنیای قشنگت با چه چیزایی قشنگ تر میشه ...یه روز که می خواستیم بریم خونه رایان جون، تصمیم گرفتیم براش چند تا کادوی کوچولو بخریم، ولی من مثل همیشه فقط به فکر شما بودم و بلند بلند فکر می کردم، بابا و عمه الهه کلی تعجب کرده بودند...وقتی که از  آقای مغازه دار یه عروسک انگشتی برای رایان کوچولو خریدیم من سوتی دادم و بلند گفتم یکیشم بدین برای رستا، آقای مغازه دار که نمی دونست رستا کیه هاهاها خندید منو بگو خجالتخجالتخجالت....اون روز همگی کلی خندیدیمممم، مامانی دیوونتم آخه.

 

پسندها (1)

نظرات (4)

عمه سحر
29 تیر 93 22:09
باباجون
30 تیر 93 13:30
یادش بخیر کلی خندیدیم
عمه فرگل
2 مرداد 93 1:26
مامانی از عشقت دیوونه شده وقتی میریم خرید جایی فقط به فکر خرید کردن واسه شماست البته بابا حمیدم که خعلییی لوست کرده
خاله سوسن
10 مرداد 93 21:20
وای خاله فاطمه .... راستی واسه کادوهای خوشگلتون ممنونم رایان جون خیلی دوستشون داره .... مامانا همه فکر و ذکرشون نی نی نازاشونن ... البته همه فکر و ذکر آقا رایان ما هم رستا شده .....