رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

دختر پاییزی ما

هفت ماهگیت مبارک عزیز دلم

1393/4/29 16:33
نویسنده : مامان
329 بازدید
اشتراک گذاری

رستای عزیزم

عزیزم هفت ماهگی شما مصادف شد با 21 ماه رمضان، این اولین ماه رمضانی هست که ما سه نفریم. البته پارسال هم شما تو دل مامانی بودی و خیلی ماه رمضان خوبی بود. عزیزم قشنگی ماه رمضان به روزه گرفتنشه ولی من امسال هم نتونستم درست و حسابی روزه بگیرم.

خب از حال و هوای این روزات بگم که اینقدر نازو خوشگلی و کارای با مزه می کنی که همش دلم برات ضعف میره...تازگی یاد گرفتی زبونتو بیاری بیرون و بعد باهاش صدا در بیاری یا اینکه خیلی تند تند با بینی ات نفس می کشی که خیلی با مزه و خوردنی میشی، بابا و ماما و دد میگی، خودت میشنی و تا مدتها با اسباب بازیات بازی می کنی، خودتو میندازی تو بغل من و بابایی، خلاصه اینکه خیلی شیطون شدی ..اینم از عکسای هفت ماهگیت.

پسندها (1)

نظرات (6)

عمه سحر
29 تیر 93 22:08
عزیز عمه هفت ماهگیت مبارک .فدات بشم عشق من.چقدم ناز نازی شدی واااااااااااای .کاش الان پیشم بودی
باباجون
30 تیر 93 13:33
مبارک باشه عزیزباباجون
خاله مريم وعمو مجيد
1 مرداد 93 11:50
رستاجون ماشالله روز به روز نازتر وبيشتر شبيه مامان بابا مي شي قدر مامان نازتو بدون كه اينقدر با حوصله وقت مي ذاره وبرات ماهگرد مي گيره مي بوسمت عزيزم
عمه فرگل
2 مرداد 93 1:28
چقدر ناناسی شدی تولدت مباررررررک عشقولی
مامان اعظم
2 مرداد 93 11:03
عزیزم...به به چه خانومی
مامان سوسن
10 مرداد 93 21:21