رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

دختر پاییزی ما

دختر فوق العاده

1394/11/24 12:40
نویسنده : مامان
260 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامانی، رستای گلم

هر روز زندگی ما با تو یک روز تازس، خداروشکر که تو رو داریممممم، فرشته آسمونی من

تو آمدی که اگر روزگارمان بد بود

تو دست کوچک باران باورم باشی

بیا که روی لبت باغ یاس می رقصد

بیا گلم که خدا خواست دخترم باشی

تو آمدی و خدا خواست از همان اول

تمام دلخوشی روز آخرم باشی

عزیزم امروز خواستم یکم از کارهای این روزهات بگم، ولی الان نمیدونم باید از کجا شروع کنم، اول صبح که از خواب بیدار میشی میای میشینی روی مبل روبرو تلویزیون میگی "پوپو" یعنی شیکه پویا، صبحونه خور نیستی متاسفانه، امیدوارم این کارت ادامه دار نباشه،عاشق آجرهات هستی، هربار یه چیز جدید باهاشون میسازی، من عاشق این خلاقیتت هستم عزیزم. بازی با حیوونا رو هم دوس داری، الان که خونمون خیلی نزدیک باباجون ایناست، معمولا چندساعتی از روز رو بالا هستی گلم، شیطونک من خیلی قشنگ صحبت می کنی وقتی کسی آهنگ"کجایی عزیزم" رو می خونه فوری میگی "اینجاست" جدیدا هم میگی"اینجاستم" یا "اینجا شدم" عاشق این جمله بندیتمبوسبوس وقتی هم باباجون میگه عشق من کجاست سریع میگی" اینجاست" کلا اعتماد بنفست بالاست مامانیخندونک ، عاشق بازی توی شهربازی یا سیتی سنتر هستی، تا تبلیغ شهربازی میاد خیلی ذوق می کنی و میگی "سنتر" ، توی سنتر بازی با استخر توپ رو خیلی دوست داری، خودت غذاتو میخوری ولی با کلی ریخت و پاش، خودت خیلی آروم و قشنگ میخوابی قبل از خوابیدن حتی اگه من یادم نباشه یا به خاطر خستگی حوصله نداشته باشم مجبورم میکنی برات کتاب بخونم، آخر جمله های کتابو با من تکرار می کنی، هنوز آموزش دسشویی رفتن رو برات شروع نکردم، دوست دارم وقتی بهت آموزش بدم که خودت دوست داشته باشی و این وظیفه رو کامل بذارم به عهده خودت نه نیم ساعت یه بار خودم ببرمت دستشویی، کم کم داری یاد میگیری خودت توی اتاقت بازی کنی ولی معمولا دوس داری من کنارت بشینم، 4 تا لغت انگلیسی هم یاد گرفتی گربه، سگ، فیل و نی نی ، این روزها هم مامان سعی می کنه بیشتر باهات زبان کار کنه، کلی فلش کارت برات درست کردم که با همدیگه کار می کنیم. تا 4 خوب میشماری ولی پنجو جا میندازی بعد میگی شش، هفت نه ده، رنگاها رو هم آبی و قرمز و زرد رو بلدی ، قربونت برم که جدیدا احساس بزرگی می کنی، وقتی بهت می گیم رستا کوچولو میگی"بزلگم"، ای جان من بزرگ

واقعا خدارو شکر می کنم بی نهایت دختر خوبی هستی، هرکاری بهت می گیم فوری میگی چشم، صدات می کنم خیلی قشنگ میگی بله مامان، خیلی قشنگ سلام می کنی، اصلا لجباز نیستی، کلا هیچ مشکلی توی خونه باهات ندارم فقط جاهای شلوغ رو دوست نداری، و این جور جاها مرتب دست منو میگیری و میگی "بلیم" و دوست داری من کنارت بمونم، امیدوارم این اخلاقت هم به مرور زمان بهتر بشه، خیلی خیلی دختر مهربونی هستی روزی چند مرتبه دستاتو باز می کنی و منو بغل می کنی، اون لحظه برام واقعا شیرین و زیباست، البته این محبت فقط برای ما نیست تموم اسباب بازیات، کتابهات، لباسهات و حتی پوشکتو عاشقانه دوس داری و بغل میکنی... در یک کلمه بگم شما فوق العاده ایییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)