رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

دختر پاییزی ما

رستا و یه عالمه تغییرات

1393/4/12 16:31
نویسنده : مامان
271 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم

زندگی شما از 5 ماهگی تا الان که  شش ماه و نیمه هستی خیلی خیلی تغییر کرده، ماشالا شما یک زبل خان درجه یک هستی...

از 5 ماه و نیمگی با کمک دیگران می نشستی و  6 ماهه 2، 3 روزه بودی که خودت به تنهایی می نشستی...الانم مدتها می شینی تا جایی که ما فکر می کنیم کمرت خسته شده و میایم کمکت....

شما از چند روز مونده به 6 ماهگی غذا خور شدی، اول از آب برنج شروع شد و تا حالا فرنی و حریره بادوم و پوره برنج و هویجو امتحان کردی امروز هم به پوره ات سیب زمینی اضافه کردم...این عکس اولین غذاخوردنه که خیلی خوشحال بودی...

 

یه روز خوب یعنی 6 تیر ، بابایی برای اولین بار فهمید دندونای شما یه کوچولو در اومدند. ما خیلی خوشحال شدیم عزیزم ولی عکس گذاشتن از دندونات خیلی سخته.

دیگه اینکه خیلی شیطون شدی و از سر و کول ادم بالا میری..وقتی آهنگ اول و آخر پیامای بازرگانی رو می شنوی خیلی ذوق می کنی، عاشق بازی با توپ هستی، اسباب بازیای متحرکتو هم خیلی دوست داری، تازگی دوتا کتاب سیب و پرتقال هم برات خریدم که خیلی دوستشون داری و با دیدنشون کلی واکنش نشون میدی، با رنگ انگشتیات هم گاهی سرگرم میشی، موسیقی رو درک می کنی و با بعضی از آهنگا آروم میشی و با بعضیاشون هیجان زد ،گاهی دستتو از مچ تکون میدی و بهش خیره میشی، فرشته کوچولوی من شما تمام دنیای ما هستی...

اینم اولین نقاشیت با کف پا 

 

پسندها (3)

نظرات (4)

خاله مطهره
18 تیر 93 2:34
الهی فداااااات شم بااین غذاخوردنت....... عاااااااااااشقتم دلم بران خیلی تنگ شده عزیزم
خاله هانیه
18 تیر 93 15:30
سلاااام وااااااای ...دلم خیییییییییییییییییلی تنگ شده واست عزززززززیززززم .......عاااااااشقتم.....
عمه سحر
25 تیر 93 0:06
عششششششششق عمه .فدات شم دلم برات ی ذره شده .من اصلا بزرگ شدنتو نمیبینم چون از ما دورییییی
عمه فرگل
2 مرداد 93 1:41
این روزا دیگه شورشو دراوردی آخه خیلی خواستنی و خوردنی شدی باید اعتراف کنم که چند وقت پیش که خونتون بودیم بغلت کردم و انقدر فشارت دادم که گریت در اومد تا یه ربع گریه میکردی و مامانو بابا هم نمیدونستن چت شده مامان فاطمه گفت حتما دلش درد گرفته خلاصه من و عمو بهنام که در جریان کار زیبای من بود اصلا به روی خودمون نیاورذیم ببخشین اگه اذیت شدی خب دوستت داررررررررم دست خودم نیست
مامان
پاسخ