رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

دختر پاییزی ما

بهاری پر از ارغوان

1393/12/10 16:09
نویسنده : مامان
378 بازدید
اشتراک گذاری

تو را دارم ای گل، جهان با من است

تو تا با منی، جان جان با من است.

چو می تابد از دور پیشانی ات

کران تا کران، آسمان با من است.

چو خندان به سوی من آیی چو مهر

بهاری پر از ارغوان با من است.

کنار تو هر لحظه گویم به خویش

که خوشبختی بیکران با من است.

روانم بیاساد از هر غمی

چو بینم که مهرت روان با من است.

چه غم دارم از تلخی روزگار

شکرخنده آن دهان با من است.

 

پسندها (1)

نظرات (4)

محمد
10 اسفند 93 19:12
مهم اینه که حراج واقعی باشه... نظافت منزل شب عید با سطل و طی چرخشی یونیک کیفیت اعلا به قیمت پخش عمده فقط 125,000 تومان قیمت های مارو با سایر مراکز فروش مقایسه کنید و این فرصت محدود حراج رو از دست ندید ...
مامان النا
28 اسفند 93 20:29
سلام رستاجونم. عزیزمممم چه عکسای خوشگلی.هزار ماشالله به دخمل ناز و خوشگل
ate
29 اسفند 93 17:06
سلااااااااااااااااااااام عزییییییییییییییییزم.ماشالله هزار ماشالله خانمی شدیا هرچند هنوز از نزدیک ندیدمت ولی از دور میبووووووووووووووسمت راستی عکساتم خیلی نازن
باباجون
8 فروردین 94 12:51
سلام عزیزم عیدت مبارک امسال روز عید من و ماماجون مکه بودیم وکلی برات دعا کردیم انشالله که سال جدید سالی پر از موفقیت و سلامتی و شادکامی برای شما و پدر و مادر عزیزت باشد.