رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

دختر پاییزی ما

در آستانه 6 ماهگی از روی دلتنگی

1393/3/26 11:36
نویسنده : مامان
259 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم

فراتر از بی نهایت دوستت دارم با تمام سختی هایی که در راه بزرگ کردنت می کشم، نیم ساله ی من سالهاست که با توام، می گویند برای رسیدن به خدا راههای بسیاری هست می گویم چشم های تو نزدیک ترین راه رسیدن به خداست....عاشقانه دوستت دارم وبسیار خوشحالم که احساسم را زمانی می فهمی، زمانی که مانند من نیمی از عمرت را صرف نیم سال از عمر دیگری کرده باشی...

 

پسندها (3)

نظرات (4)

من و مامانم
26 خرداد 93 18:01
رستاجان سلام. تولد شش ماهگیت رو پیشاپیش تبریک میگم
باباجون
27 خرداد 93 11:15
سلام گل قشنگ باباجون قلبکم ، یه کم زودتر بزرگ شو خیلی باهات حرف دارم
مامان سوسن
30 خرداد 93 21:58
سلام عزیزه خاله خوبی گله کوچولویه من . عزیزم ایشالا صدساله بشی و همیشه شاد باشی . راستی آقا رایان همیشه اسمه نازتو به زبون میاره و سراغتو میگیره
خاله اتنا
31 خرداد 93 18:25
سلام عزیز دلم..نیم سالگیت مبارک..خیلی عاشقتم..دلم برات خیلی تنگ شده..گل کوچولوی خاله