رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

دختر پاییزی ما

پنج ماهگیت مبارک

1393/3/10 16:11
نویسنده : مامان
383 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخترم خداروشکر پنج ماهه شدی ....منو ببخش که یکم دیر پنج ماهگیتو تبریک گفتم همش به خاطر این ویروس بدی بود که افتاده بود توی کامپیوترم و نمیذاشت عکسای نازتو بریزم روش...قربونت برم که روز به روز نازنازی تر میشه، عزیزم آرومتر بزرگ شو می خوام تمام لحظه های با تو بودن رو جشن بگیرم، می خوام بزرگ شدنت رو لحظه به لحظه توی ذهنم ثبت کنم، می خوام عاشقانه برات مادری کنم، می خوام هر شب برای سیر کردن تواز خوابم بگذرم،می خوام هر روز که از خواب بیدار میشم قیافه قشنگ بی دندونت که با لبخندش صبح رو به من تبریک میگه جلوی چشمام باشه،می خوام تلاشت رو موقع رسیدن به اسباب بازیهات ببینم و بعد کمکت کنم که به بزرگترین آرزوت برسی، فرشته کوچولوی من آرومتر بزرگ شو دنیای بزرگترها اصلا شبیه دنیا شما قشنگ نیست...

من و رستا از همه کسایی که این وبلاگ رو دنبال می کنن و با نظراتشون برای همیشه تو خاطر ما می مونن تشکر می کنیم.

بقیه عکسای رستا در ادامه مطلب

دخترم برای اولین بار از دست مامان جونت نون گرفتی

رستا گلی خیلی وقته که دیگه پستونک نمی خوری، به قول دختر خاله النا متنفر پستونک شدی.

چند وقتی میشه که داخل روروئک میشینی ولی پات به زمین نمیرسه

پاهات رو هم توی این ماه کشف کردی عزیزم

پسندها (2)

نظرات (9)

خاله نرگس
16 خرداد 93 16:44
تولد پنج ماهگی ات مبارک باشه عشقم ان شاالله روز به روز بزرگ تر و قشنگ تر بشی عزیزم
خاله مریم
17 خرداد 93 11:07
سلام رستا خانم نازم ماهگرد پنجم زندگی ات مبارک
باباجون
18 خرداد 93 10:10
عزیزدلم رستاجون پنج ماهگیت مبارک
عمه سحر
18 خرداد 93 10:26
تولد پنج ماهگیت مبارک باشه عزیز عمه.ان شاالاه همیشه سلامت باشی
مامان اعظم
18 خرداد 93 13:54
5 ماهگیت مبارک خاله.... من بروزم
عمو بهنام
18 خرداد 93 20:19
پنج ماهگیت مبارک رستا جان
خاله اتنا
18 خرداد 93 21:21
اعزیز دل خاله ببخش که دیر بهت تبریک گفتم اخه حالم یکم بد بود..گلم تولدت مبارک باشه..امیدوارم همیشه شاداب و سالم زیر سایه پدر و مادر مهربونت تولدهای زیادی را جشن بگیری .خیلی خیلی دوستت دارم عزیز دل خاله..
گروه هنری چهره
2 تیر 93 23:59
سلام اگه دوست دارید تقویم سال 93 فرزند دلبندتان را به صورت پوستر تک برگ داشته باشید حتما به ما سر بزنید و از سایت معتبر آن را به سادگی دانلود کنید
آبجی
7 تیر 93 17:49
سلام. خیلی نازه.الهی الهی. راستی ممنون میشم به وبلاگ داداش کوچولوی ماهم سری بزنین.