رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

دختر پاییزی ما

چهار عدد زیبایست، چهار حرفی زیبای من

1396/12/2 23:52
نویسنده : مامان
424 بازدید
اشتراک گذاری
Fateme:
سلام دختر نازم، الان که دارم برات این مطالب را می نویسم ساعت ۱۱ و ربع روز دوم اسفنده سال ۹۶ هست و شما دقیقا چهار سال و دوماه و ۴ روزه هستی و الان توی خواب نازی

زندگی مامان، قبل از هر چیزی تولد چهارسالگیتو تبریک میگم، هر روز و هرشب برای سلامتی، طول عمر و موفقیتت دعا میکنم، ممنون که بدنیا اومدی و با اومدنت من رو به صلح با خودم و تمام دنیا رسوندی، شاید اوایل آمدنت درگیر قضاوتهای اطرافیان، مقایسه و خیلی چیزهای بد دیگه بودم ولی الان میتونم بگم صلح و آرامش درونم را مدیون شما هستم عشق جانم، پس تولدت را اول به خودم تبریک میگم، تولد خوشبختی و آرامشم مبارک
اینروزهای شما پر است از عشق، همین امشب که میخواستی بخوابی دیدم داری آروم آروم دعا می کردی و زیر لب میگفتی"خدایا عمه خانوم رو خوبش کن، خدایا من مامان جونم رو دوست دارم"، روزی صدبار منو می بوسی بس که عشقی شمااااااا
امسال برای شما دوبار تولد گرفتیم، یکی اصفهان و یکی هم شب یلدا توی شهرکرد، چند تا از عکساشو برات میذارم




جان جانان منی شما



و چهار عدد زیبایست وقتی چهار ساله می شوی چهارحرفی زیبای من
پسندها (1)

نظرات (1)

ابوالفضل جونابوالفضل جون
3 اسفند 96 9:57
سلام رستا جون.خوبي...چه جالب ...چند تا شباهت تو وبلاگ من وتو هستش...با حساب وكتابي كه من كردم يك ماه ازم بزرگتري...مامان وباباي منم سال87 ازدواج كردن.من شب يلداي 92 بدنيا اومدم.راستي به منم سر بزن. منتظرتما...