رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

دختر پاییزی ما

آخرین واکسن رستا گلی

1394/4/22 16:04
نویسنده : مامان
476 بازدید
اشتراک گذاری

رستای گلم بالاخره نوبت آخرین واکسنتم رسید البته تا قبل از مدرسه چشمک، من خیلی استرس داشتم چون درمورد این واکسن خیلی حرفای ترسناک شنیده بودم، کلی دلم شورتو می زد عزیزم.....مجبور بودم صبح زودتر بیدارت کنم چون واکسنا زود تموم میشن، خوشبختانه مرکز بهداشت دقیقا روبروی خونه ماست خندونک، عزیزم برای اولین بار بود که با پای خودت میرفتی واکسن بزنی غمگین. خداروشکر قد و وزن و دورسرت خوب بود، وقتی واکسن زدی زیاد گریه نکردی تا اومدی بغلم آروم شدی عزیزدل مامانی. وقتی داشتیم برمیگشتم خونه اشاره میکردی به انتهایه خیابون و میگفتی عمه، یعنی اینکه منو ببر خونه عمه تعجب، جای آمپولت زیاد درد نداشت فقط تا یکهفته متورم بود، زیادم تب نکردی اصلا خیلی بهتر از اونی بود که فکرشو می کردم  خداروشکر این مرحله هم به خوبی گذشت.

رستا کمی قبل از زدن واکسن

رستا کمی بعد از زدن واکسن

پسندها (1)

نظرات (1)

باباجون
6 مرداد 94 16:15
سلام دختر گلم انشالله که هیچوقت نیاز به امپول و دارو نداشته باشی و همواره سالمت و شاد باشی...