رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

دختر پاییزی ما

هر روز من روز توست

1394/2/17 1:07
نویسنده : مامان
1,173 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک عزیزم

تو را به جاي همه کساني که نشناخته ام دوست مي دارم
تو را به خاطر عطر نان گرم
براي برفي که آب مي شود دوست مي دارم
تو را براي دوست داشتن دوست مي دارم
تو را به جاي همه کساني که دوست نداشته ام دوست مي دارم
تو را به خاطر دوست داشتن دوست مي دارم

براي اشکي که خشک شد و هيچ وقت نريخت
لبخندي که محو شد و هيچ گاه نشکفت دوست مي دارم
تو را به خاطر خاطره ها دوست مي دارم
براي پشت کردن به آرزوهاي محال
به خاطر نابودي توهم و خيال دوست مي دارم
تو را براي دوست داشتن دوست مي دارم

.

هر روز در کنار تو احساس می کنم روی بهشت ایستاده ام، چشم های تو نزدیک ترین راه رسیدن به خداست و لبخند تو لبخند خداست...چقدر خوشبختم که مادر توام بوس، عزیزم  هر روز من روز توئه حتی روز مادر، روزمون مبارک البته با تاخیر

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان النا
19 اردیبهشت 94 10:09
فاطمه جون چقد قشنگ گفتی... روزت مبارک باشه مادر مهربون