رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

دختر پاییزی ما

روز مادر

1393/2/9 21:53
نویسنده : مامان
365 بازدید
اشتراک گذاری

رستای من امسال روز زن برای من رنگ و بوی دیگه ای داشت چون برای اولین بار توی این روز طعم مادر بودن رو چشیدم و تازه فهمیدم که مادرها جقدر بدون دلیل و منطق عاشق بچه هاشون هستن،  دختر گلم مادر بودن همون قدر که سخته لذت بخش هم هست. به نظر من مادرها شعبده بازن وقتی مادر میشی  یاد می گیری خیلی کارهای عجیب و غریب انجام بدی، خیلی کارها رو مجبور میشی با یک دستت انجام بدی چون بچه ات تو دست دیگه ات، خیلی چیزها رو مجبور غیب کنی چون برای بچه ات خطرناکه و خیلی چیزها رو مجبوری ظاهر کنی تا بچه ات آروم بشه، جادوی کوچولوی من ممنونم که با اومدنت این حس قشنگ رو به من هدیه دادی، تو بزرگترین هدیه روز مادر برای من هستی ....خدایا شکرتتتتتتتتتتتتت به خاطر این هدیه بزرگ.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم
10 اردیبهشت 93 18:08
عزیزدلم اولین سال مامان شدنت مبارک باشه.. آرزوی شادی واسه خانواده سه نفره تون دارم.
عمه سحر
11 اردیبهشت 93 14:14
منم روز مادر را به مامان گلت تبریک میگم ان شا الاه سالهای بعد تو بزرگ بشی و برای مامان مهربونت جشن بگیری عزیر عمه.همیشه قدر مامانتو بدون چون اون الان داره با عشق تو را بزرگ میکنه عزیزم
عمه فرگل
29 اردیبهشت 93 1:45
چه متن قشنگی رستا خانومه نازنین باید همیشه به وجود همچین مادری افتخار کنی