رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

دختر پاییزی ما

رستا و بابا

1394/2/17 1:31
نویسنده : مامان
413 بازدید
اشتراک گذاری

رستای من

شما خیلی بابایی هستی، خیلی وقتا دوس داری از دست بابا غذا بخوری، وقتی باهات بازی میکنه کلی می خندی، همش تو گریه هات اسمشو صدا میزنی، وقتی لباس جدیدی می پوشی سریع میری خودتو بهش نشون میدی، صبحها که از خواب بیدار میشی اگه بابایی خونه باشه میری کنارش میشینی و با همدیگه تلویزیون نیگا می کنید، شبا که می خوای بخوابی کلی براش بوس می فرستی و بهش شب بخیر میگی، جدیدا هم وقتی بابایی میره بیرون پشت سرش گریه می کنی و کلی کارای دیگه، البته بابایی هم خیلی عاشق شماستمحبت...شما باید  خدای مهربون رو خیلی شکر کنی که بابای به این خوبی داری...غیر از بابای خوب شما دوتا باباجون خوب هم داری، یکی از اونا که بیشتر می بینیش باباجون غلامرضاست، از خوبی و مهربونیاش هرچی بگم بازم کم گفتم، البته شما هم اینو فهمیدی...من از طرف شما روز پدر رو به همه باباها مخصوصا به بابا حمید عزیزت و باباجون غلامرضای مهربون که این مطلبو می خونن تبریک میگم.

 

پسندها (3)

نظرات (4)

ĸoѕαr
17 اردیبهشت 94 8:16
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
بابا و مامان
18 اردیبهشت 94 15:05
چقد ناز خوابیده الهی ... به منم سر بزنید و نظر بزارید خوشحال میشم ...
مامان کیان
26 اردیبهشت 94 22:22
سلام رستا خانوم .عزیزم چه بزرگ شدی ،امیدوارم همیشه زیر سایه بابا و مامانی خوب و خوش باشین
مامان
پاسخ
ممنون خاله مهربون
باباجون
29 اردیبهشت 94 16:11
عزیز دل باباجون دخترناز گلم ،من این نوشته ها را دیر دیدم یعنی امروز 29 اردیبهشت متوجه شدم .انشاالله که زیر سایه بابا ومامان صد سال زندگی شاد داشته باشی .
مامان
پاسخ
ممنون باباجون مهربون