رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

دختر پاییزی ما

چهار ماهگیت مبارک

1393/2/6 12:23
نویسنده : مامان
313 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

شما در یه روز قشنگ بهاری 4 ماهه شدی، من و بابایی هم به خاطر این روز خوب برای شما یه جشن کوچیک گرفتیم. اتفاقا اون شب عمه سحر اینا هم اومدن و جشن مارو باشکوه تر کردن

خداروشکر یک ماه بزرگتر شدی و کلی کارای جدیدتر یاد گرفتی، از همون اول که وارد چهار ماهگی شدی کار کردن با دستاتو یاد گرفتی، گاهی هم از هر دوتا دستت همزمان استفاده می کردی

مامانی از سه ماهگی برات کتاب خوندن رو شروع کرده، امیدوارم دختر کتاب خونی بشی عزیزم

 

از اول چهار ماهگی هم کتابای تقویت هوش 3 تا 6 ماه رو باهات کار کردم، قربونت برم خیلی دقیق نگاه میکنی ولی وقتی بی حوصله هستی یکم نگاه می کنی و بعد روتو بر می گردونی..

از نیمه های چهار ماهگیت هم حرف میزنی مخصوصا وقتی کسی باهات حرف میزنه، موقع حرف زدن هم زبونتو بیرون میاری که خیلی خوردنی و ملوس میشی....کلا تو چهار ماهگیت بزرگ شدنت رو خیلی احساس کردیم عزیزمممممقلبقلبقلب

دو روز بعد از چهار ماهه شدنت واکسن چهارماهیگتو زدیم، خداروشکر اینبار خیلی بهتر بودی و زیاد گریه نکردی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مهدیه
3 اردیبهشت 93 17:17
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 روبدین
خاله سوسن
3 اردیبهشت 93 21:56
سلام سلام صدتا سلام خاله جونم دخملی ناز خدااااا چقدر جیگر شدی ......... من که گناه دارم مدتهاست ندیدمت دلم برات یه ذره شده ..... بیا ببینمت .... ایشالا زودتر بزرگتر بشی .... راستی اون کیه از پشت شما رو گرفته که نیفتی
عمه سحر
4 اردیبهشت 93 0:43
خوشکل عمه خیلی ناز و بزرگتر شدی و احساس میکنم از نوزادی خارج شدی بیشتر دقت میکنی به اطرافیانت ،تو جشن چهار ماهگیت منم بودم عمه جون و برات ی جارو برقی اورده بودم البته من نمی دونستم که برات جشن گرفتن همین جوری کادو گرفته بودم خاله سوسن اونی که رستا رو گرفته مامان فاطمسمنم عکاس بودم
خاله اتنا
5 اردیبهشت 93 20:38
دورت بگردم..خیلی خیلی عاشقتم..دلم برات یه کوچولو شدم گلم..
خاله آزاده
6 اردیبهشت 93 10:19
اگه به خاله آزاده بری که کلا آخر کتاب خونا میشی قربون چچچچچچشششششششات
خاله محدثه
6 اردیبهشت 93 22:14
قربونت برم عزیزم خیلی خیییییییییییییییییییییلی دلم برات تنگ شده انشاا...هزارساله شی
خاله هانيه
7 اردیبهشت 93 10:58
سلاااااااااااااااااااااام رستا جونم چقد نااااااااااااااااااااااااااز شدي خيييييلي وقت بود نيومده بودم ببينمت جقد بزرگ شدي قربونت برم .....دلم ي ذره شده واست ....كاش ميديدمت.........سرم خيلي شلوغه و حالمم بد .....ذعام كن خاله جون.............