رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

دختر پاییزی ما

رستا جان،ممنون که دختر ما شدی...

1393/1/2 14:56
نویسنده : مامان
308 بازدید
اشتراک گذاری

رستا جان، نفس مامان

بالاخره زمستون 92 با تمام سختی ها و خوشی هاش تموم شد و حالا شما 3 ماهه شدی عزیزم، هر روز از این نود روز برای ما حکم تولدت رو داشت، آخه هر روز نوتر میشی و یه کار جدیدتری یاد می گیری، هنوزم گاهی اوقات که نگاهت می کنیم با خودمون می گیم یعنی این فرشته ی ناز و دوست داشتنی مال ماستفرشته،  الان دیگه می تونی گردنتو صاف بگیری، با دستای قشنگت می تونی اسباب بازی، پستونک و هر چیز دیگه ای رو بگیری، هر وقت من و بابا نگات می کنیم بهمون لبخند میزنی لبخند ،به غریبه ها با دقت نگاه می کنی و کمتر لبخند میزنی، کنجکاو و شیطون هم شدی عزیز دلم، دیگه از کارات هر چی بگم کم گفتم، ما هر روز خدا رو برای بودنت شکر می کنیم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه سحر
2 فروردین 93 18:25
فدااااات بشم عزیزم که 3 ماهه شدی و داری روز به روز بزرگتر و خوشکلتر میشی
خاله نرگس
17 فروردین 93 15:02
گل من قربونت برم که هر روز که می گذره خوشگل نر ونازتر می شی
عمه فرگل
18 فروردین 93 0:17
خیلی خوبه که هستی تو این سال جدید عشق من تعطیلات عید ما رفتیم سفر خیلی دوس داشتم شما هم بودی مینداختمت تو دریا می خندیدیم انشالا سال دیگه که بزرگتر شدی راستی سال نو مبارک عروسک فرنگیه من