رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

دختر پاییزی ما

اسفندت مبارک

1393/2/6 14:18
نویسنده : مامان
294 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل من

ببخشید عزیزم که تو یه ماه قبل نتونستم وبلاگتو بروزرسانی کنم، آخه قبل عید آدم سرش خیلی شلوغ میشه، امسال هم با وجود گل شما سرمون شلوغتر شد، من توی همه ی ماههای سال، اسفند رو خیلی ذوست دارم...نه به این خاطر که ماه تولدمه به خاطر اینکه سرشار از زندگی و جوش و خروشه و همه در حال تلاش برای نو شدن هستن،

3 اسفند تولد یکسالگی رادمان ناز و گل گلی بود، اینم چندتا عکس از شما و رادمان خوشتیپ(عکس گرفتن از دوتا بچه شیطون خیلی سخت بود) :

12 اسفند هم تولد 29 سالگی من بود که شما برای اولین بار توی تولد مامانی بودی، اونشب هم خیلی شیطونی کردی و همش در حال گریه کردن بودی ولی با این وجود به ما سه نفر خیلی خوش گذشت (از این مراسم فقط می تونم همین یه عکسو بذارم برات ):

غیر از اینا، ما توی اسفند ماه خیلی باهم ماجرا داشتیم عزیزم، از خرید کردن وبازار رفتن گرفته تا خونه تکونی عید، قربونت برم شما توخونه تکونی خیلی به من کمک کردی چون نسبت به روزای دیگه آرومتر بودی و همش می خوابیدی ..راستی 25 اسفند بود که شما بالاخره موفق شدی بطور کامل برگردی

تشویقتشویقتشویقآفرین دختر گلم به قول باباجون آفرین قلبک...

در ادامه دو تا عکس از خنده های قشنگت:

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمه سحر
2 فروردین 93 18:19
عزیز عمه خیلی دوستت دارم و خیلی خوشحال شدم که توی تولد رادمان بودی عزیز دلم با اون پیرهن خوشکلت که مثل پرنسسها شده بودی
خاله اتنا
4 فروردین 93 22:16
درد و بلات توی سرم...عاشقتم با اون لباس خوشکلت که مثل فرشته ها شدی عزیز دلم
انجمن و سایت نی نی پرتال
15 فروردین 93 11:44
انجمن و سایت نی نی پورتال در جهت ارتقاء سطح دانش شما مادران عزیز و بمنظور تربیت و نگهداری هر چه بهتر فرزندان این مرز و بوم تشکیل شده است. با حضور، فعالیت و نظرات سازنده خود ما را در جهت پیشبرد اهداف مان که خدمت به مادران ایران زمین است یاری رسانید. حضور شما گلباران www.niniportal.com www.niniportal.com/forum
خاله نرگس
17 فروردین 93 14:58
قربونت برم فرشته کوچولوی خاله که هر روز نانازتر می شی
عمه فرگل
18 فروردین 93 0:20
عزیزدلم خیلی خوشکل و ناز شدی و همینطور رادمان عزیزم