رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

دختر پاییزی ما

یک ماهگی دخترم

1393/2/6 13:33
نویسنده : مامان
526 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم اولین ماه زمستون رو با هم گذروندیم، زمستون امسال یه زمستون برفی بود خیلی جاها بعد از چند سال برف اومد، هوا بیرون سرد سرده ولی خونه ی ما با وجود شما گرمتر از همیشه اس، ما الان یه خانواده ی سه نفری خوشحالیم نیشخندنیشخندنیشخند، یه ماهه که تموم وقتمون رو با هم می گذرونیم، صبحا ساعت 8 بیدار میشی و اگه شبو خوب خوابیده باشی دیگه خوابت نمیبره تا ساعتای 10-11 که دوباره میخوابی و من به کارام میرسم تا ساعت حدودا 2 که وقت غذا خوردن ماست ناراحت خب قربونت برم حتما میخوای با ما غذا بخوری، تا ساعت 4 و 5 که دوباره میخوابی بقیه برنامه ات هنوز قطعی نکردی که بگم لطف کن با مدیر برنامه هات یه مشورتی کن زودتر تکلیف مارو مشخص کن خندهخندهخنده، کلی عکس از یه ماهگیت گرفتیم، شما که قربونت برم از عکس گرفتن خوشت نمیاد به زور رخ نشون میدی که چندتاشو برات میذارم تو ادامه مطلب.

 

شاید توی خواب بشه از شما عکس گرفت..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان رها
1 بهمن 92 13:55
بخورم رستا خوشگله رو الهیییییییییییییییییییییییییییییی
عمه غزل
1 بهمن 92 23:16
عمه جون برفو دیدی؟ عاشقتم ...من که همش خواب بودم
عمه سحر
2 بهمن 92 7:27
یک ماهگیت مبارک عزیز عمهامسال زمستون خیلی برف اومده فکر کنم از پا قدم شما بوده عزیزممن خیلی دلم برات تنگ شده عمه جان اخه تقریبا 15 روزه که ندیدمت و خیلی ناراحتم و برای دیدنت لحظه شماری میکنم
عمه سحر
2 بهمن 92 7:30
1 ماهگیت مبارک عزیز عمه
خاله اتنا
2 بهمن 92 14:07
گل خاله هر روز نازتر از روز قبل می شی..دورت بگردم..عاشقتم عزیز خاله
عمه فرگل
2 بهمن 92 14:37
چقد نازن عکسات خصوصا دومیه دیشب اودیم پیشت حسابی زدمت و تلافی این چند روز رو در آوردم بابا حمیدم چپ چپ نگاه میکردو استرس داشت آخه خیلی دوستت داره راستی واست یه کلاه گاوی خوشکل خریدم بازم دلم برات تنگ شده
خاله اتنا
2 بهمن 92 16:10
عزیز دل خاله هر روز نازتر از روز قبلت می شی.عاشقتم گلم
خاله اتنا
2 بهمن 92 18:25
عزیز دل خاله..قربونت بشم که هر روز نازتر از دیروزی..عاشقتم گلم.
خاله سوسن
2 بهمن 92 23:19
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییی خاله جونم چقد نازیییییییییییییییییی من دو روز قبل از یک ماهگیت دیدمت عزیزم خیلی جیگری ..... وای که چقد مامان و بابا ذوقتو داشتن
باباجون
7 بهمن 92 11:10
سلام گل عزیزم زود بزرگ شو بیا پیش باباجون
خاله هانيه
9 بهمن 92 13:34
سلام رستا جووووووووونم .....عين فرشته هايي عزيزم ...دلم برات تنگ شده.....دلم ميخاست پيشت بودم....كاش زود تر ببينت.....ميبوسمت
خاله نرگس
9 بهمن 92 23:10
عزیز دل خاله قربون اون چشمای نازنینت بشم.دورت بگردم فرشته کوچولو
mAhyA
14 بهمن 92 21:15
عزیزدلم ماشالله به این فرشته خوشگل و ناز رستا خانم
صفورا
14 بهمن 92 23:41
سلام خیلی خوشملی اسمتم قشنگه عجیج جون
خاله مریم
27 بهمن 92 16:11
ای جانم نانازی... قربونت برم عزیزدلم که انقدر ناز و عزیزی نمیدونی چقدر دلم میخواد ببینمت اما این بار هم که اومدم اصفهان بازم نتونستم بیام ببینمت... خیلی دوستت دارم خوشگلم
مامان
پاسخ
خاله مریم عزیز بیصرانه منتظر دیدنت هستم