رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

دختر پاییزی ما

فقط 2 روز دیگه به تولد رستا خانوم مونده

1392/9/26 23:52
نویسنده : مامان
307 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم

 3 فصل زیبا رو با هم گذروندیم، با هم نفس کشیدیم، خوابیدیم، خندیدیم، گریه کردیم و.....با اومدن بهار، تموم لحظه های زندگیمو بهاری کردی پر از طراوت و سرزندگی...بعد از اون وارد تابستون شدیم همه چیز زیبا و آفتابی بود، بالاخره فصل سوم با هم بودن هم از راه رسید و حالا پاییز با تمام زیبایی هاش داره تموم میشه و با تموم شدن اون انتظار ما هم به پایان میرسه....حس این روزهای آخر حس عجیبیه، هم خوشحالم هم دلتنگ، خوشحالی از دیدن فرشته کوچولویی که 3 فصل منتظر دیدنش بودم و کلی برای اومدنش نقشه کشیده بودم اما دلم برای روزای با هم بودنمون تنگ میشه ، روزایی که همه وجود مامانی رو تصاحب کرده بودی و حرف حرف شما بود، روزایی که دیگه تکرار نمیشه درست که شما چیزی از این روزا یادت نمی مونه ولی من تا آخر عمر فراموش نمی کنم که 3 فصل گلدون یه گل قشنگ بودم  ....رستا گلی همه چیز برای اومدنت آماده است اینم عکس وسایل بیمارستان:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمه فرگل
27 آذر 92 12:58
الهی عزیزم گریم کرفت فردا این موقه رستا جونم به دنیا اومده
باباجون
27 آذر 92 14:44
گل نازم ، منم دل تو دلم نمونده انشالله فردا پنجشنبه 28 آذر ماه میبینمت
عمه غزل
27 آذر 92 19:54
وای خدااااااااا .............. باورم نمیشهههههههه.......
عمه الهه :)
3 دی 92 0:07
می خوامت رستا جونم
مولود دوست عمه فرگلت
26 دی 92 12:55
سلام تبریک میگم بهتون قدم نو رسیده مبارک دخمل خوشگلی خدا داده بهتون. رستا جون گوگولی خوش اومدی به این دنیا