رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

دختر پاییزی ما

فقط 1 روز دیگه به تولد رستا خانوم مونده

1392/9/27 22:00
نویسنده : مامان
278 بازدید
اشتراک گذاری

دلقکدلقکدلقک بالاخره انتظارا به پایان رسید و شما فردا میای تو بغلممممممم دلقکدلقکدلقک، 

عزیزم احساس امشبم اصلا قابل وصف کردن نیست، خیلی فکر کردم که چطوری بیانش کنم ولی واژه ای براش پیدا نکردم... عزیزم دروغ نگم استرس زیادی دارم چون اولین باره قراره برم اتاق عمل و بیهوش بشم،اولین باره که قراره مادر بشم، اولین باره که قراره یه موجود کوچولو برای همیشه مال من باشه، اولین باره که میخوام ببینمت .....یعنی چه شکلی هستی دخترم؟ کچلی یا پرمو؟ چشمات چه رنگیه؟ پوستت؟ مماغت ؟؟؟؟ توپولو هستی یا ریزه میزه؟ هر شکلی که باشی و مثل هر کسی باشی برای من قشنگترین فرشته کوچولوی آسمونی هستی....

دخترکم فردا برای شما هم روز سختی خواهد بود، شما از یه دنیای گرم و مرطوب، کم نور و بی سروصدا به یه دنیای سرد و پرنور و پرسروصدا وارد میشی و با صدای بلند گریه می کنی  گریه، اون لحظه دلم برات کباب میشه، یکی دو ساعت اول خیلی هوشیاری میخوای ببینی کجا اومدی، بعدش کم کم خوابالو میشی ولی توی 3 ماه اول بیشترین هوشیاری رو تو 24 ساعت اول داری، گلم نگران نباش این سختی ها زود تموم میشه کم کم همه چیز برات عادی میشه ، کم کم بهم عادت می کنیم و با هم خوش می گذرونیم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

عمه غزل
27 آذر 92 22:09
امشب دلم میخواد تا فردا می بنوشم من زیبا ترین جامه هایم را بپوشم من با شوق بی حد باغچه هامونو صفا دادم امشب تا میشد گل توی گلدونا جا دادم فردا تومیایی . . .
خاله اتنا
27 آذر 92 22:43
عزیز دلم فردا دیگه انتظارا تموم می شه و ما برای همیشه تو را کنارمون داریم..یکم دیگه تحمل کن...
عمه فرگل
28 آذر 92 7:14
سلام رستا کوچولو ، ساعت 6 از خواب بیدار شدمو دیگه خوابم نبرد الان به احتمال زیاد مامانت رفته بیمارستان،شاید تا یکی دو ساعت دیگه به دنیا بیای
عمه فرگل
28 آذر 92 7:43
چشم انتظارو دل بیقرارم امروز روز تولدته سالهای بعد این روز خیلی برات مهم میشه چون روز تولد یکی از مهمترین روزای زندگی هرکسیه.. پیشاپیش تولدت مبارک یادت باشه من اولین کسی بودم که روز تولدتو تبریک گفتم
عمه الهه :)
2 دی 92 19:10
عمه خیلی خوشگلی مثله یه فرشته هزارتا می بوسمتمامان و بابا دارم از خوشحالی دیونه می شن از بس که نازی عشمه عمه موهامو هی می کنم از بس نازی تو
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
3 دی 92 17:12
ای جااان مبارکه
خاله هانيه
5 دی 92 14:28
واااااااااااااي عزيزم ب سلامتي بياي ........... منم خيلي دلم ميخاد ببينمت ........اشااله كه هميشه كنار بابا و مامان مهربونت خوش باشي ........
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
7 دی 92 13:23
پس کجایی رستا خانومی
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
7 دی 92 13:25
ما منتظریمم