رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

دختر پاییزی ما

خوابیدن رستا

1392/11/14 21:31
نویسنده : مامان
439 بازدید
اشتراک گذاری

چه حس قشنگیه وقتی از خواب پا میشم تو رو کنارم می بینم که چهره ات پر از آرامشه، گاهی اوقات که انگشت دستمو توی دستت می گیری حس می کنم که تمام دنیارو دارم وقتی از روی عادت با دهن باز میخوابی من و بابایی کلی بهت نگاه می کنیمو قربون صدقه ات میریم،اوج احساس من وقتی هست که برات لالایی می خونم  و میخوابی، شیوه های خواب رفتنت مختلفه، یکی از این روشها به قول بابایی خوابیدن قورباغه ای که به شکل دمر رو سینه بابا خوابت میبره، بیشتر وقتا موقع خوابیدن پستونک میخوری...

این یکم از لالایی که برات می خونم

لالالالا گل خشخاش    چه نازی داره اون چشماش

لالالالا گل مریم           نشینه تو چشات شبنم

لالالالا گل زردم            به قربون تو میگردم

لالالالا گل آبی             چرا امشب نمیخوابی

لالالالا گل لاله              دوست داریم من و خاله

لالالالا گل پنبه              دوست داریم من و عمه

لالالالا که لالاتم             اسیر قد و بالاتم

لالالالا گل زیره               چرا خوابت نمی گیره 

اینم چندتا عکس از خوابیدنت عزیزم:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

mAhyA
14 بهمن 92 21:16
خدا نگهدارش باشه
مامان سینا
14 بهمن 92 22:37
تب سنج ديجيتالي بهترين دماسنج ديجيتال بدن امروزه همه مردم دوست دارند وترجيح مي دهند که در هر زمينه اي وسايل اوليه و مورد نيازشان را در منزل داشته باشند، يکي از وسيله هايي که بسيار کاربردي است و همه ما به آن نياز داريم تب سنج يا همان دماسنج بدن است. وجود يک تب سنج در هر خانه اي ضروري است به خصوص وقتي نوزاد يا کودکي در خانواده داشته باشيم با در دست داشتن دماسنج بدن هميشه مي توانيم به سلامت کودکمان اطمينان داشته باشيم. . به همين منظور ما امروز قصد داريم که يک تب سنج ديجيتالي بسيار دقيق را به شما معرفي کنيم تا شما را در اين امر ياري کنيم. http://niazshop.ir/index.php/Product/view?bz=60074&id=57703
خاله هانيه
15 بهمن 92 13:08
واااااااااي عزيزم رستا جونم چقد ناز شدي........ خيييييلي دلم برات تنگ شده عزيزم........چقد ناز خوابيدي قربونت برم......... ارزو ميكنم هميشه سالم باشي وكنار بابا مامان مهربونت خوش باشي عزيزم..........
عمه فرگل
19 بهمن 92 15:32
عاشقتممممم که اینقدر ناز میخوابی وقتی خوابی آدم دوس داره نگاهت کنه مخصوصا وقتی پستونکم تو دهن کوچولوته بضی اوقاتم تا پستونک میفته گریه میکنی یکی باید در بست در خدمتت باشه که تا افتاد بذاره تو دهنت نگاه کردنت خندیدنت خوابیدنت حتی گریه کردنت پر از آرامشه دوستت دارم
عمه غزل
26 بهمن 92 21:36
عمه جون من عاشقت شدم ... دست خودم نبود ...