رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

دختر پاییزی ما

20 روز 20

1392/10/17 22:50
نویسنده : مامان
243 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شما 20 روزه شدی عزیزم....و من 20 روز هست که مادر شدن رو تجربه می کنم..هر روز و هر لحظه از این 20 روز برای من قشنگ و شیرین بود، تا همین الان هم کلی تجریه پیدا کردم؛

عزیزم ماشالا شما خیلی خنده رو هستی، دقیقا 3 روزت بود که با صدای بلند خندیدی خنده، اولش شب و روزو قاطی می کردی، روزا خواب بودی و شبا بیدار ولی الان چند شبه که دیگه یاد گرفتی شبا هم میخوابی...قربونت برم که بعد از 20 روز هنوزم خسته ای ماچ... اصلا اهل گریه و بیقراری نیستی مگر اینکه مشکلی داشته باشی که تا مشکلت برطرف شه دیگه گریه نمی کنی...حضور ما رو در کنارت حس میکنی، اگه تنها باشی گریه می کنی وقتی میایم پیشت آروم میشی برای همین چون خونمو یکم سرده تمام وسایلمون رو به اتاق خواب انتقال دادیم تا همیشه پیشت باشیم، ما که از دیدنت سیر نمیشیم ....ماچ

کلا مادر شدن شیرین تر از اونی هست که فکر می کردم با اینکه شبا باید بارها برای شیر دادنت بیدار شم ، اصلا گاهی اوقات اینقدر خوابم کوتاهه که فکر می کنم اصلا نخوابیدم ولی با دیدن اون دوتا چشم سیاه که تو تاریکی برق میزنه و دست کوچولوت که آروم تو دهنت می کنی و به من نگاه می کنی اصلا احساس خستگی نمی کنم ...

قربون خندیدنت بشم.

اینجا دخترم آروم خوابیده.

عزیزم از دست این فلش دوربین خیلی عصبی شده..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

عمه سحر
17 دی 92 21:35
چقد لباس بنفش بهت میاد عزیز عمه با اون مو گیر خوشکلتقربون گریه ها و خنده های قشنگت بشم
عمه الهه
19 دی 92 0:24
وااااااااااااااااای دلم واست تنگ شده ی خوام ببینمت زودتر
عمه غزل
19 دی 92 11:24
عمه جونی خیلی خوشحالم که روز به روز داری بزرگتر میشی... هر روز که از خواب بیدار میشم این فکر میاد سراغم که ما یه فرشته کوچولو داریم ...
خاله اتنا
19 دی 92 16:51
عزیز دلم فدای خنده ها و گریه هات بشم.من که از دیدنت هیچ وقت سیر نمی شم گلم
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
19 دی 92 19:59
نااااااااااااااااااااااازی
عمه فرگل
20 دی 92 11:14
ای جااااااانم دلم واست خیلی تنگیده عمه جونم چقد بزرگ شدی لباست چقدر خوشگله به زودی میام پیشت
خاله نرگس
21 دی 92 0:51
قربونت برم خاله ای خیلی خیلی عاشقتم ان قدر نانازی که فرشته ها بهت حسودی می کنند
خاله آزاده
3 بهمن 92 19:30
خاله فدات بشه که اینقدرچهرت آرامش بخشه