رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

دختر پاییزی ما

فقط 7 روز دیگه به تولد رستا خانوم مونده

1392/9/21 12:45
نویسنده : مامان
416 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانی، آخرش شما دختر پاییزی شدی هوراااااا، اگه همه چیز خوب پیش بره قراره 30 آذر انتظارمون تموم بشه و بشی هندونه شب یلدای ما ، ماچماچماچ، هندونه ، انار، آجیل، تنقلات، لبوی من پیشاپیش تولدت مبارکبغلبغلدلقکدلقک

فرشته کوچولوی من درسته این روزا دیر و سخت میگذره ولی به عشق شما سختی ها آسون میشه، اصلا دیگه نمیشه بهشون گفت سختی ....عزیزم همه منتظر تولد شما هستن، عمه سحر مهربونم این شعر زیبا رو برای شما سروده :

رستا خانوم خوشگل خانوم داره میاد به دنیا    اون صورت مثل ماهش داره میشه هویدا

مامان و بابا گل بریزین نقل بپاشین همه جا    طاقتمون تموم شده زودتر بیا پیش ما

                                 حور و پری تاج سری زنده باشی ایشالاه

ممنون عمه جانقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عمه فرگل
21 آذر 92 16:16
آآآآآخ جوووووون رستا کوچولو داره میاااااد، اونم چه شبی شب یلدا خیلی دوس دارم ببینمت، کاشکی خپل و پخمه باشی
خاله اتنا
21 آذر 92 18:39
خبر خبر....شمارش معکوس تا اومدن گل ناز و مامانی شروع شده......
عمه سحر
21 آذر 92 20:05
وای انتظارها داره به پایان میرسه انگار خیلی طولانی شده دیگه طاقتمون تموم شدهاین شعر هم ناقابله عزیزم بس که ذوقت را دارم این شعر رو زبونم جاری شد
عمه سحر
21 آذر 92 20:07
عمه فرگل
27 آذر 92 23:05
میدونستم پاییزی میشی ... از همون موقع ک فهمیدم اسمت رستاست_تو اتاقت بودم_حسه عجیبی بهم دادی با اسمت رستای گلم ...
عمه غزل
27 آذر 92 23:13
میدونستم پاییزی میشی ... از همون موقع ک فهمیدم اسمت رستاست_تو اتاقت بودم_حسه عجیبی بهم دادی با اسمت رستای گلم ...