رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

دختر پاییزی ما

حال این روزهای من

1392/7/15 22:38
نویسنده : مامان
219 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا هر کاری که می کنم فقط به خاطر توئه عزیزم

غذا خوردنم، خوابیدنم، راه رفتنم، کتاب خوندنم، فیلم دیدنم حتی نفس کشیدنمممم....

تازه اگه کاری کنم که برای تو نباشه یا حس کنم که تو خوشت نمیاد عذاب وجدان می گیرم...

واسه همینه که اومدم ازت معذرت بخوام و بگم:

ببخش دخترکم اگه این روزا به خاطر دل خودم دلتنگ میشم و گاهی گریه می کنم.

ببخش دخترکم اگه این روزا کارای سخت سخت می کنم، میدونی که مجبورم به خاطر اینکه وقتی میای تو بغلم همه وقتمو با تو بگذرونم

ببخش دخترکم اگه هر حرفی رو به دل می گیرم و ذهنم درگیرش میشه غافل از اینکه

کنار تو بهشت تنها حقیقت دنیاست.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

حمید
17 مهر 92 1:01
خیلی قشنگ بود
غلامرضاهمتیان
23 مهر 92 10:01
ناز گلمو خوب مواظبش باش آخه خیلی ناز و کوچولوه ، راستی مادرجونش هم سلام میرسونه
عمه فرگل
23 مهر 92 21:08
عشق منه دختر کوچولوی ناااااز