رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

دختر پاییزی ما

صحبت های قبل از خواب

1395/6/23 0:05
نویسنده : مامان
441 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم الان که دارم اینارو برات می نویسم ساعت ۱۱ و ۴۵ هست و شما هنوز بیداری و در حال صحبت کردن و لالایی هم همچنان داره پخش میشه از گوشیم...شبا قبل از خواب مرتب بهونه گیری میکنی مثلا میگی مامان شمکم درد می کنه، مامان گشنمه، مامان تشنمه، من واقعا نمیدونم کدوم درخواستت الکیه و کدوم راستکیناراحت، الان که رفته بودم برات آب بیارم به بابا در مورد بهونات گفتم وقتی برگشتم، شما گفتی:

 مامان من صدارو شنیدم

من:صدای چی رو شنیدی؟

رستا:صدای بابا مامان

من:چی گفتیم؟

صداتو آروم کردی و با شیطنت خاصی گفتی:منو گفتی، رستا رو گفتیاز خود راضی

حال من اون لحظهتعجبخندهقلب

مثل اینکه دیگه خوابیدی الان ساعت ۱۰ دقیقه بامداده ، شبت بخیر گلم

 

پسندها (1)

نظرات (0)